کلبه ی تنهایی تنهای عاشق
درباره وبلاگ


سلام به همه دوستان و عزیزانم سلام به دخمل پسل های خوشل خلی خوشال میشم اگه نظر بذارید امیدوارم از وبم خوشتون بیاد آن قدر نام تو را زمزمه کردم که لبم سوخت ولی نام تو را توبه نکردم واسه پرکشیدن من خواستی آسمون نباشی حالا پرپرز میزنم من تا همیشه آسوده باشی شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری؟ به چشمش اشک شد از شرمساری میان گریه هایشگفت آری... بدبیاری یعنی بد بی یاری... ای که دور از من و در قلب منی باخبر باش که دنیای منی کاش میفهمیدم چیست؟ آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست...

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس drfatima1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 8116
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 8116
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فاطیما

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:43 :: نويسنده : فاطیما

 

بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذشتم
 همه تن چشم شدم خیره بدنبال تو گشتم  
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم
   شدم ان عاشق دیوانه که بودم
در نهان خانه ی جانم
 گل یاد تو درخشید
باغ صد خاطره خندید
عطر صد خاطره پیچید
 یادم آمدکه شبی با هم از ان کوچه گذشتیم
پر گشودیم در ان خلوت دلخواسته گشتیم
شساعتی بر لب ان جوی نشستیم
آسمان صاف و شب ارام
بخت خندان و زمان رام
خوشه ی ماه فروریخته در اب
شاخه ها دست بر اورده به مهتاب
شب و مهتاب و گل و سنگ همه دلداده به اواز شباهنگ
تو به من گفتی از این عشق حذر کن
لحظه ای چند بر این اب نظر کن
اب ایینه ی عشق گذران است
تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است
باش فردا که دلت با دگران است
تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن
با تو گفتم حذر از عشق ندانم نتوانم
سفر از پیش تو هرگز نتوانم نتوانم
روز اول که دل من به تمنای تو پرزد
چون کبوتر لب بام تو نشستم
تو به من سنگ زدی من نرمیدم
باز گفتم که تو صیادی و من اهوی دشتم
تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم
حذر از عشق ندانم نتوانم
اشکی از شاخه فروریخت
مرغ شب ناله ی تلخی زد و بگریخت
اشک در چشم تو لرزید
 ماه برعشق تو خندید
یادم امد که دگر از تو جوابی نشنیدم
پای در دامن اندوه کشیدم
 نه گسستم نه رمیدم


نظرات شما عزیزان:

ramtin
ساعت22:16---24 ارديبهشت 1392
این شعر زیبا مال خودته....؟؟؟
اگه اینطوره خیلی قشنگه من خوشم اومد راستی منم شعر مینویسم ولی به سبک تکست رپ معمولا موضوع نوشته هام لاو یا تنهاییه.........شاید بخندی و بگی که این دو تا سبک جدا از همه ولی واقعیت داره من هردو سبکو مینویسم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: