کلبه ی تنهایی تنهای عاشق
درباره وبلاگ


سلام به همه دوستان و عزیزانم سلام به دخمل پسل های خوشل خلی خوشال میشم اگه نظر بذارید امیدوارم از وبم خوشتون بیاد آن قدر نام تو را زمزمه کردم که لبم سوخت ولی نام تو را توبه نکردم واسه پرکشیدن من خواستی آسمون نباشی حالا پرپرز میزنم من تا همیشه آسوده باشی شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری؟ به چشمش اشک شد از شرمساری میان گریه هایشگفت آری... بدبیاری یعنی بد بی یاری... ای که دور از من و در قلب منی باخبر باش که دنیای منی کاش میفهمیدم چیست؟ آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست...

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس drfatima1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 8137
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 8137
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فاطیما

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 17:27 :: نويسنده : فاطیما

سلام،من آی لارم و نویسنده ی جدید وبلاگم و میز جلوی فاطمه میشینم.خوشحالم که میتونم براتون مطلب بزارم.امیدوارم که خوشتون بیاد و لطفا نظر هم بدین که در این باره خیلی خیلی خوشحال میشم.منتظر نظرات و انتقادات سازندتون هستم و این که هر مطلبی برای وبتون کپی میکنین با ذکر منبع باشه،ممنون...

من به عنوان نویسنده ی جدید15حقیقت رو راجب هر کسی که این پست رو میخونه میدونم:

1.الآن تو اینترنتی!

2.الآن تو وبلاگی هستی که من یکی از نویسنده هاشم!

3.یک انسان هستی!

4.الآن داری پست منو میخونی!

5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی "ژ"!

7.الآن داری امتحان میکنی!

8.الآن خندت گرفته!

9.اصلن ندیدی عدد 6 رو جاانداختم!

10.الآن چک کردی ببینی راست میگم یانه!

11.الآن باز خندیدی!

12.نمیدونی که من یه عدد رو چند بار نوشتم!

13.الآن چک کردی ببینی که کدومه!

14پیداش نکردی!داری ف.ح.ش.م میدی!

15.اینو نمیدونی که من دارم بهت میخندم چون منظورم عدد 1 بود که تاحالا 7بار نوشتم...



نظرات شما عزیزان:

ramtin
ساعت22:10---24 ارديبهشت 1392
این پستی که گذاشتی رو خوندم خیلی جالب بود ولی شماره 14 حقیقت نداره یقین داشته باش اینکارو نکردم........فاطیما جان وبت عالییییییه
ولی چرا تو نظری که برای من گذاشتی نوشتی افسوس....مگه شما هیچکیو نداری..؟یا اینکه ترکت کرده......؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: