عشق من شو...
کلبه ی تنهایی تنهای عاشق
درباره وبلاگ


سلام به همه دوستان و عزیزانم سلام به دخمل پسل های خوشل خلی خوشال میشم اگه نظر بذارید امیدوارم از وبم خوشتون بیاد آن قدر نام تو را زمزمه کردم که لبم سوخت ولی نام تو را توبه نکردم واسه پرکشیدن من خواستی آسمون نباشی حالا پرپرز میزنم من تا همیشه آسوده باشی شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری؟ به چشمش اشک شد از شرمساری میان گریه هایشگفت آری... بدبیاری یعنی بد بی یاری... ای که دور از من و در قلب منی باخبر باش که دنیای منی کاش میفهمیدم چیست؟ آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست...

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس drfatima1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 8143
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 8143
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فاطیما

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 9:57 :: نويسنده : فاطیما

 

عشق من شو...
درست مثل بستنی شکلاتی
تازه و شیرین
هر روز برام تازه و جدیدی
امید وارم که رویا نباشه
دوباره امروزم با تموم وجودم دعا میکنم
مثل افسانه پری بامزه و دلربا
سرنوشتمون تغییر نکنه.
هر روز میخندونمت...
من هنوز یه خورده خام و بچه ام
اما سعی میکنم جراتشو داشته باشم
حتی اگه یه خورده خجالت آور باشه امروز انجامش میدم
حتی اگه ستاره ها بیفتن
حتی اگه دنیا هم تغییر کنه
ازت محافظت میکنم
هرروز وهر شب
فقط باید ای جا بمونی
عزیزم،عشق من شو...
مهم نیس دیگران چی میگن،
تو عشقمی
برای همیشه عشقمی
زیر آسمون بهت قول میدم
یه دونه ای تنها عشقم
مثل فیلم های عاشقانه ای که سرانجام خوبی دارن
یا
مثل یه کتاب کمدی رمانتیک
هرگز نمیخوام تکراری باشم
من فقط میخوام برای تو باشم.
 
تو تابستون با نور درخشان خورشید...
تو زمستون با برف سفید...
نمیزارم این دست ها برن و تنهام بزارن
می خوام تموم روز با تو باشم
به قلبم گوش کن عزیزم
اگه آسمونم نباشه
امروز کمی متفاوته
خودتم میدونی هیچ چیز جلوی منو نمیتونه بگیره
حتی اگه ستاره ها بیفتن
ازت محافظت میکنم
هر شب وهر روز
فقط باید این جا بمونی
عزیزم،تنها عشقمی...
مهم نیس دیگران چی میگن،
تو عشقمی
همه جا و همیشه با من بمون
به دنیا ی من بیا
عزیزم...
تنها عشقم...
زیر آسمون بهت قول میدم
یه دونه ای تنها عشقم
عزیزم،عشق من شو...
هزار بار دیگه،تا آخر دنیا هم تو تنها عشقمی
دلیل زندگی کردنم تو این دنیا فقط تویی
برای همیشه عشقمی
زیر آسمون بهت قول میدم
که یه دونه ای تنها عشقم...
تو تنها عشق زندگیمی...
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: